Asiakkaiden kokemuksia meistä

Haluatko kuulla jo ostaneilta asiakkailta, miten asiointi kanssamme on sujunut? Täältä löydät asiakkaidemme kertomuksia siitä, minkälaista on asua Skanskan asunnossa ja miten asiakaspalvelu on hoitunut.

Teemme asuntoja joista sinä voit luottavaisesti rakentaa oman viihtyisän kodin

Tavoitteemme on olla asiakkaan ensimmäinen valinta. Jokainen projekti, jonka teemme on pitkäaikainen työnäyte osaamisestamme ja työmme laadusta. Kaikkein tyytyväisimmät asiakkaat ovat myös Skanskan parhaita suosittelijoita.‚Äč Siitä syystä myös seuraamme asiakkaidemme suositteluhalukkuutta NPS-lukujen avulla (Net Promotion Score).

Asiakaskokemuksen mittaus

Skanskassa mitataan jatkuvasti asiakkaiden tyytyväisyyttä ja kehitetään toimintaa palautteen ansiosta. Asiakaspalautteemme on erittäin hyvällä tasolla ja pyrimme parantamaan sitä jatkuvasti. Koko Suomen NPS-tuloksemme on 55 joulukuussa 2019.

Puolueettoman tahon mukaan asiakastyytyväisyytemme on erinomaisella tasolla

Rakennustoimialan yrityksiä mitataan myös EPSI Ratingin asiakastyytyväisyysindeksillä. EPSI Ratingin tutkimus on puolueeton kolmannen osapuolen tutkimus. Sen mukaan asiakastyytyväisyytemme on 75,5, joka EPSIn mukaan on erittäin hyvä. Tutustu tutkimuksen tuloksiin täällä.

Muita ulkoisia tunnustuksia

Lappeenrannan Loisteen asiakassuositteluindeksi NPS on 100. Upea tulos siivitti Loisteen Rakentamisen laatuteko 2018-kisan finaaliin, jossa se palkittiin yleisön suosikkina. Lue lisää.

Työmme asiakaskokemuksen parissa on ansainnut myös ulkoisia tunnustuksia. Kotimyymälä-konseptimme sai Fennia Prize 2017 –kunniamaininnan. Lue lisää.

Vuonna 2016 Skanskan Asiakaskohtaamiset-koulutus sai Vuoden paras asiakasteko –palkinnon. Lue lisää.

Juttuja kodista ja asumisesta