Asiakaskokemuksen mittaus
Skanskassa mitataan jatkuvasti ostaneiden asiakkaiden tyytyväisyyttä. NPS-lukemamme on erittäin hyvällä tasolla ja pyrimme parantamaan sitä jatkuvasti. Täältä löydät NPS-vertailutietoa, jos haluat tietää aiheesta lisää. NPS-tuloksemme on 54 (kesä 2019).
Puolueettoman tahon mukaan asiakastyytyväisyytemme on erinomaisella tasolla
Rakennustoimialan yrityksiä mitataan myös EPSI Ratingin asiakastyytyväisyysindeksillä. EPSI Ratingin tutkimus on puolueeton kolmannen osapuolen tutkimus. Sen mukaan asiakastyytyväisyytemme on 75,5, joka EPSIn mukaan on erittäin hyvä. Tutustu tutkimuksen tuloksiin täällä.
Muita ulkoisia tunnustuksia
Lappeenrannan Loisteen asiakassuositteluindeksi NPS on 100. Upea tulos siivitti Loisteen Rakentamisen laatuteko 2018-kisan finaaliin, jossa se palkittiin yleisön suosikkina. Lue lisää.
Työmme asiakaskokemuksen parissa on ansainnut myös ulkoisia tunnustuksia. Kotimyymälä-konseptimme sai Fennia Prize 2017 –kunniamaininnan. Lue lisää.
Vuonna 2016 Skanskan Asiakaskohtaamiset-koulutus sai Vuoden paras asiakasteko –palkinnon. Lue lisää.