Asiakkaamme ja työntekijämme ovat meille kaikki kaikessa

Asiakkaamme ja työntekijämme ovat meille kaikki kaikessa

Viranomaiset ovat päättäneet purkaa ja lieventää Suomessa joitain rajoituksia mm. kokoontumisista, tapahtumien järjestämisestä sekä ravintoloiden ja kahviloiden toiminnasta. Nyt on erityisen tärkeää, että toimimme arjessamme vastuullisesti ja teemme kaiken mahdollisen virustartuntojen estämiseksi noudattamalla annettuja ohjeistuksia.

Koronariskien huomioiminen jatkuu meillä Skanskalla, ja se on vahvasti osana työturvallisuuden suunnittelua. Me teemme osamme ja työskentelemme turvallisesti myös poikkeusaikoina.

Tässä vakavassa ja haasteellisessa tilanteessa pyrimme huolehtimaan työntekijöistämme sekä asiakkaistamme parhaalla mahdollisella tavalla.

Työmaamme ovat käynnissä normaalisti, toki tarkkoja hygieniasääntöjä noudattaen, ja olemme varmistaneet niiden jatkuvuuden. Kohdekohtaiset yhteyshenkilömme ovat tavoitettavissa, ja pidämme asiakkaat ajan tasalla omaan asuntoon liittyvistä mahdollisista poikkeusjärjestelyistä esimerkiksi muuttoon liittyen.

Tapaamisiin, palavereihin ja muihin asioihin liittyviä käytännön päivityksiä

Tavoitat skanskalaiset normaaliin tapaan niin puhelimitse, sähköpostitse tai sopimalla tapaamisen kanssamme. Meillä on myös valmiudet järjestää tapaamiset virtuaalisesti, ja monet asiat voidaan tarpeen vaatiessa hoitaa myös puhelimitse. Henkilökohtaisissa tapaamisissa noudatamme ohjeistuksien mukaisia hygieniakäytäntöjä.

Noudatamme viranomaisten ohjeita tapahtumien osalta. Järjestämme tilaisuudet lähtökohtaisesti digitaalisesti tai etäyhteyksien kautta. Sisustus- ja materiaalivalintoihin liittyviä tapaamisia voi sopia halutessaan normaaliin tapaan tai nekin voidaan järjestää täysin virtuaalisesti. Voit sopia tapaamisen järjestämisestä asuntokohteen asiakasvastaavan kanssa.

Valmiissa asunnoissa tehtävistä töistä sovitaan aina erikseen puhelimitse asukkaan kanssa ennen työn suorittamista ja neuvottelemme tapauskohtaisesti mahdollisuudesta minimoida korjaustyön lähikontaktit – esimerkiksi siten, että asukas on poissa asunnosta korjaustyön aikana. Mikäli sinulla on kysyttävää takuukorjauksiin liittyen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 0303 22122, sähköposti: asiakaspalvelu.kodit@skanska.fi tai laittamalla viestiä Oma Skanskaan.

Asuntokauppoihin liittyvät asiakastapaamiset järjestämme toimipisteissämme. Olethan yhteydessä asuntomyyntiimme sopiaksesi tapaamisen tai yksityisnäyttöajan ja saadaksesi lisätietoja. Huomioittehan, että Skanskan nettisivuilla on chat-palvelu ja kaikki asunnot ovat varattavissa myös digitaalisesti. Meillä voit myös hoitaa koko asuntokauppaprosessin asunnon valinnasta maksujen ja omistuksen siirtoon digitaalisesti - vaikka omalta kotisohvalta käsin. Voit tutustua paremmin digitaalisiin palveluihimme täällä.

Jos sinulle herää kysymyksiä muissa asioissa, voit olla yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi Skanskalla tai soittaa numeroon 020 719 211.

Pidetään yhteyttä ja huolta toisistamme.

Skanska Kodit