Koronariskien huomioiminen jatkuu meillä Skanskalla, ja se on vahvasti osana työturvallisuuden suunnittelua. Me teemme osamme ja työskentelemme turvallisesti myös poikkeusaikoina. Nyt on erityisen tärkeää, että toimimme arjessamme vastuullisesti ja teemme kaiken mahdollisen virustartuntojen estämiseksi noudattamalla annettuja ohjeistuksia.
Työmaamme ovat käynnissä normaalisti. Noudattamalla tarkkoja hygieniaohjeistuksia varmistamme niiden jatkuvuuden. Kohdekohtaiset yhteyshenkilömme ovat tavoitettavissa, ja pidämme asiakkaat ajan tasalla omaan asuntoon liittyvistä mahdollisista poikkeusjärjestelyistä.
Skanskan toimipisteissä ja työmailla on tehty järjestelyjä, jotka mahdollistavat asiakkaillemme turvallisen tapaamisen sekä henkilöstöllemme turvallisen työskentelyn. Henkilökohtaisissa tapaamisissa noudatamme ohjeistuksien mukaisia hygieniakäytäntöjä. Tullessasi tapaamaan meitä huomioithan seuraavat käytännöt:
Asuntokauppoihin liittyvät asiakastapaamiset järjestämme toimipisteissämme. Olethan yhteydessä asuntomyyntiimme sopiaksesi tapaamisen tai yksityisnäyttöajan ja saadaksesi lisätietoja. Huomioittehan, että Skanskan nettisivuilla on chat-palvelu ja kaikki asunnot ovat varattavissa myös digitaalisesti. Meillä voit myös hoitaa koko asuntokauppaprosessin asunnon valinnasta maksujen ja omistuksen siirtoon digitaalisesti - vaikka omalta kotisohvalta käsin. Voit tutustua paremmin digitaalisiin palveluihimme täällä.
Noudatamme viranomaisten ohjeita tapahtumien osalta. Järjestämme tilaisuudet lähtökohtaisesti digitaalisesti tai etäyhteyksien kautta. Pyrimme rauhoittamaan työmaamme vierailuilta toistaiseksi. Haluamme näin varmistaa työmailla töiden etenemisen. Sisustus- ja materiaalivalintoihin liittyviä tapaamisia voi sopia halutessaan normaaliin tapaan tai nekin voidaan järjestää täysin virtuaalisesti. Voit sopia tapaamisen järjestämisestä asuntokohteen asiakasvastaavan kanssa.
Valmiissa asunnoissa tehtävistä töistä sovitaan aina erikseen asukkaan kanssa ennen työn suorittamista ja neuvottelemme tapauskohtaisesti mahdollisuudesta minimoida korjaustyön lähikontaktit – esimerkiksi siten, että asukas on poissa asunnosta korjaustyön aikana. Mikäli sinulla on kysyttävää takuukorjauksiin liittyen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puh. 0303 22122, sähköposti: asiakaspalvelu.kodit@skanska.fi tai laittamalla viestiä Oma Skanskaan.
Jos sinulle herää kysymyksiä muissa asioissa, voit olla yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi Skanskalla tai soittaa numeroon 020 719 211.
Pidetään yhteyttä ja huolta toisistamme.
Skanska Kodit